Eerste verslag - Reisverslag uit Echt, Nederland van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu Eerste verslag - Reisverslag uit Echt, Nederland van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu

Eerste verslag

Blijf op de hoogte en volg Luuk

23 Januari 2014 | Nederland, Echt

Het aftellen is begonnen en het eerste verslag wordt bij deze gemaakt. Nog maar 5 dagen en dan is het zover. Dan gaat mijn grote avontuur beginnen. Het afscheid nemen komt steeds dichterbij maar ik heb er wel heel veel zin in. Ik ben vrijdag (24-1) vanaf 22.30 in café de Kelder in Echt voor mijn voorlopig laatste stapavondje in Nederland.

  • 23 Januari 2014 - 12:50

    Iris:

    Heeel veel plezier Luukje! Hoelang ga je ook al weer? Namens deze weg veel succes want helaas ga ik geen 2uur reizen naar Echt ^^. xx

  • 23 Januari 2014 - 14:59

    Pierre En Annie:

    Hee Luuk, 'n goeie reis en 'n fijne tijd daar!! Hou ons op de hoogte, want we willen 'n beetje meegenieten! We kijken uit naar je verslagen!!

  • 24 Januari 2014 - 06:54

    Saskia:

    Heej broertje!
    Nu al 71 volgers, ben je zo populair ;)
    Geniet ervan, dit neemt niemand je meer af.

  • 24 Januari 2014 - 11:42

    Bente :

    You can do it!!!

  • 28 Januari 2014 - 08:36

    Ingrid:

    Veel plezier en kom weer heelhuids terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 15313

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 11 Juni 2014

Afstudeerstage Curacao

Landen bezocht: