Houston, I'am ready for takeoff - Reisverslag uit Echt, Nederland van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu Houston, I'am ready for takeoff - Reisverslag uit Echt, Nederland van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu

Houston, I'am ready for takeoff

Blijf op de hoogte en volg Luuk

27 Januari 2014 | Nederland, Echt

De laatste uren in Nederland breken aan. Mijn koffer is gepakt en staat al klaar om te vertrekken. Ik ga eerst nog even lekker dutten voordat ik ook klaar ga staan. Om 4.30 opstaan en om 9.00 uur de lucht in om op weg te gaan naar het eiland genaamd Curaçao. Op weg naar nieuwe mensen, nieuwe vrienden, nieuwe plaatsen, nieuwe gebeurtenissen en nieuwe herinneringen. Maar ik zal zeker niemand hier vergeten. Ik heb super veel zin in mijn reis. Iedereen veel plezier in het koude kikkerlandje.

PS: Op het eiland is het 30 graden!!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 15308

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 11 Juni 2014

Afstudeerstage Curacao

Landen bezocht: