Eerste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Luuk

29 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Gisteren goed geland en nog uitgerust en gerelaxt met een jetlag.
Vandaag wat rondgelopen in de buurt en me verbaasd over allerhande dingen. Zoals geen voetgangerspaden, huizen die als winkels dienen, winkels waar je alleen voor een loket kunt bestellen enz. Daartegenover staan ook leuke dingen zoals Calvé pindakaas met stukjes noot, hagelslag, aspergesaus, flesjes Cola van 591 ml en een Mac Donalds om de hoek.
Vanmiddag ben ik ook al langs geweest op mijn stageplek. Het ziet er heel leuk uit maar totaal anders dan in Nederland. En dan te bedenken dat dit een luxe school is. Ik heb afgesproken dat ik maandag ga beginnen met meelopen en dat ik de week daarna zelf ga lesgeven. Ik ga deze week nog een beetje genieten en het eiland een beetje verkennen voordat het echte leven voor mij maandag gaat beginnen.