A way of normal life - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu A way of normal life - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu

A way of normal life

Blijf op de hoogte en volg Luuk

18 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Ik ben redelijk gesetteld in Curaçao. Het leven is nu redelijke normaal en structureel behalve dat we af en toe eens een lekker biertje kunnen drinken op het strand. Er is hier in de buurt een pizzeria waar je op maandag onbeperkt pizza’s kunt eten. Dat moet natuurlijk even uitgetest worden, dus gingen we afgelopen maandag met heel het huis gezellig uit eten. Het was erg lekker eten maar na 3 pizza’s begon ik toch een beetje vol te raken. Dinsdag wordt hier op het strand een filmpje gedraaid. Dus hebben we er een strandavondje van gemaakt, lekker vanuit een strandstoel The Heat gekeken. Het was een hele leuke en nieuwe ervaring. Als het weer in Nederland ook beter was dan zou dit best een goed idee zijn. Voor de verdere rest heb ik afgelopen week gewoon stage gehad en niet veel bijzonders gedaan. Stage loopt goed en dat is fijn. Zaterdag was de open dag van mijn stageschool. Hier heb ik moeten helpen met de gymact. De leerlingen deden allemaal salto’s en mooie trucs. Het was een geslaagde dag waar veel enthousiaste nieuwe leerlingen waren. Zondag was een "lekker uitgerust op het strand" dag. Het begint dankzij mijn horloge op te vallen dat ik echt bruin aan het worden ben omdat een witte streep duidelijk op mijn pols zichtbaar begint te worden.

  • 18 Februari 2014 - 22:28

    Jan :

    Hoi Luuk,
    Ik ga morgen aan mijn teamleider vragen of ik je niet kan komen bezoeken. Stagebezoek, maar je moet me eerst even meenemen voor die pizza en dat biertje!
    Groet,
    Jan

  • 19 Februari 2014 - 10:08

    Paulien Verschuuren:

    Hallo Luc,

    Zo te horen bevalt het je prima. Je komt toch nog wel terug ,he.
    Mocht Jan op stagebezoek mogen komen, stel ik voor hem te begeleiden als jouw slber.

    Mvg

    Paulien

  • 19 Februari 2014 - 12:05

    Doreen:

    hoi Luuk,
    Dat klinkt allemaal super goed! Geniet ervan! Heel veel dikke kussen oet Aelse!
    Hennie, Doreen, Yente, Kyra & Rens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 15307

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 11 Juni 2014

Afstudeerstage Curacao

Landen bezocht: