Nobo siman (nieuwe week) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu Nobo siman (nieuwe week) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu

Nobo siman (nieuwe week)

Blijf op de hoogte en volg Luuk

26 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Het was weer een leuke en gezellige week hier op Curaçao waarin natuurlijk ook altijd gewerkt moet worden.

Daarnaast heb ik gelukkig ook nog tijd voor andere dingen. Zo hebben we dinsdag een BBQ gehad met de huisgenoten omdat er iemand jarig was. Dit was op een villapark omdat daar de oma van een ex-huisgenoot woont. Zo zie je maar weer dat het altijd fijn is om goede buren (met connecties) te hebben.

Vrijdag was het mijn beurt om te koken. Het liep enigzins in de soep terwijl ik niet eens soep gepland had maar kip braadstromen. Als de oven het niet doet wordt dat lastig dus dan moet je de kip maar bakken en er iets anders van maken. Dat is ook zeker gelukt. Ook had ik pudding gemaakt die goed in de smaak viel en die ik volgens mijn huisgenoten vaker moet maken.

Vrijdagavond zijn we nog naar een Nederlandse kroeg geweest waar een bierpong toernooi was. Dit was erg gezellig en als dit café dicht bij Punda ligt dan wil je ook meteen Punda @ night zien met de mooie lichtjes op de drijvende brug.
Na zaterdag lekker te hebben uitgeslapen zijn we naar de Ostrich Farm geweest waar we een safaritocht hebben gemaakt langs verschillende struisvogels die je kon voeren, aaien en fotograferen. Daarnaast was ook de groei te zien van het ei tot de struisvogel. Ook waren er een aantal mooie papegaaien en leguanen op het park te bewonderen. Ik had het idee dat de leguanen er ook meer op uitstapje waren dan dat ze er echt bij hoorden maar je kunt er dan net zo goed meteen foto’s van maken.

Aangezien ik maandag vrij had vanwege kindercarnaval ben ik zondagmiddag en avond naar het Cabana Beachfestival geweest. Dit is een groot strandfeest bij mij in de buurt. Het was een super groot feest over het hele strand met barretjes, eetkraampjes en shopjes. Daarnaast was er een groot podium met muziek. Het was echt super gezellig en super mooi. Ik heb dan ook samen met mijn huisgenoten een mooi feestje gehad tot in de vroege uurtjes.

En nu op naar een nieuwe week met nieuwe avonturen want ik weet zeker dat er nog veel mooie dingen te beleven zijn hier op Curaçao.

  • 26 Februari 2014 - 07:54

    Paulien Verschuuren:

    Zo te zien heb je een mooie tijd. Geniet ervan!
    Maar hoe bevalt het lesgeven daar?

    Paulien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 15315

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 11 Juni 2014

Afstudeerstage Curacao

Landen bezocht: