Punda, Otrabanda, strand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu Punda, Otrabanda, strand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Luuk Kersemakers - WaarBenJij.nu

Punda, Otrabanda, strand

Blijf op de hoogte en volg Luuk

02 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Mijn eerste paar dagen zitten er al op en ik ben al goed gewend hier op het eiland. Woensdag heb ik een grote wandeling gemaakt richting de wijken Punda en Otrabanda. Het was hier erg leuk en je ziet dan ook het echte Curacao zoals je het verwacht. In de wijk waar ik zelf mijn appartement heb, is dat minder. De drijvende markt stelt niet zo veel voor. Het zijn marktkraampjes die hun "voorraad" op zee hebben. De drijvende brug is wel leuk. Ik moet er alleen nog een keer naar terug wanneer het nacht is omdat hij dan mooi verlicht is. Gisteren heb ik aan het strand gelegen en voor het eerste in de "Curaçaose zee" gezwommen. Maandag begint mijn stage. Ik kijk er erg naar uit en ben benieuwd wat mij te wachten staat.
Aan de warmte is het nog moeilijk wennen, midden op de dag is het erg warm, maar het gaat wel steeds beter.

  • 03 Februari 2014 - 11:29

    Jan Schijvenaars:

    Hallo Luuk,

    Je bent in ieder geval goed aangekomen op je stageplek. Veel succes!

    Groet,

    Jan

  • 03 Februari 2014 - 11:46

    Saskia:

    Heej! Dat lijkt wel de drijvende brug uit Bassie en Adriaan!!!
    Veel succes en plezier!

  • 06 Februari 2014 - 22:30

    Dennis:

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Je foto's geven me wel heimwee....en de warmte helemaal!!!!! Succes met je stage! Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 655
Totaal aantal bezoekers 15321

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 11 Juni 2014

Afstudeerstage Curacao

Landen bezocht: